Blogmas, dzień 1 - rzutem na taśmę, raz!



Post prawie, że rzutem na taśmę! - bardzo intensywny dzień - nie ma to tamto.

Wreszcie powrócił #blogmas - czyli najprzyjemniejszy okres w roku. - czyli Ja, przez 24 dni bloguję codziennie dla Was! ;) 

Dziś dzień stał pod znakiem pracy - najpierw przygotowałem post dla Was na jutro (gastronomiczny) - później nagrywałem filmik na jutrzejszą premierę - nowa seria, nowe możliwości. Mam nadzieję, że udało mi się stworzyć coś lekkiego, a przy okazji ogłoszę "Mikołajkowe rozdanie"! ;) 

Dużo się zmieniło od ostatniego blogmas'u, chyba zbyt wiele nawet, ale o tym opowiem Wam w najbliższych dniach. Na pewno też pojawi się post na temat prezentowych inspiracji 2015! ;) 

Jeśli chcecie, abym poruszył jakiś konkretny temat w ciągu tych 24 dni - napiszcie komentarz i zaproponujcie mi go ;)

Ho, Ho, Ho!

Ps. Wybaczcie za taką słabiznę dziś, poprawię się w następnych dniach - na przeprosiny wrzucam kadr z filmu! ;)


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga