Gosia Andrzejewicz - [WYWIAD]

Gosia Andrzejewicz – jej piosenki uderzają prosto w serce, mamy możliwość utożsamiania się z historiami zawartymi w nich. Jaka jest prywatnie? – Do jakiego konkursu wystartowała? – to i wiele innych znajdziecie w poniższym wywiadzie! :





Charlie Malcolm - Pamiętasz swoje początki na Polskiej scenie? – jakie wtedy emocje Ci towarzyszyły?
Gosia - W moim odczuciu tych pierwszych kroków nigdy się nie zapomina. Emocje, które towarzyszyły mi podczas pierwszych występów, marzenia, które gdzieś tam wewnątrz cały czas były i czekały na spełnienie Trudno byłoby to wszystko zawrzeć w kliku słowach. Na pewno jedno pozostało niezmienne ogromna radość, jaką dają mi występy oraz ten szczególny rodzaj energii, która wypełnia mnie wówczas, gdy słyszę podczas pracy nad nową piosenką, że powstaje coś, co sprawia, że przeszywa mnie dreszczyk .
Charlie Malcolm - Kim są dla Ciebie Twoi fani? – odgrywają w Twoim życiu dużą rolę?
Gosia - Są dla mnie bardzo ważni. Dają mi siłę w trudnych chwilach i duchowe wsparcie. Ja ze swojej strony zawsze staram się dać z siebie 100%. Po każdym koncercie zawsze zostaję do samego końca, aby chwilę z nimi porozmawiać czy też zrobić sobie wspólne zdjęcie z każdą z osób, która chciała się ze mną zobaczyć. Na co dzień poprzez internet utrzymuję kontakt z wieloma osobami poprzez facebooka https://www.facebook.com/gosiaofficial
Charlie Malcolm - Jak sądzisz, czy w obecnych czasach łatwo stać się osobą popularną?
Gosia - To ciekawe pytanie. Wszystko zależy bowiem od tego jak postrzegasz popularność. Moim zdaniem popularność oparta przede wszystkim na twórczości, była, jest i będzie trudna do zdobycia. Ponieważ wymaga od artysty 100% zaangażowania w to co robi, a efekty jego pracy muszą zawierać emocje, jakiś indywidualizm i przekaz, które sprawią, że zaczną skupiać się wokół niego odbiorcy. Popularność chwilowa wynikająca, czasami ze szczęśliwego zbiegu okoliczności, czy też bazująca na chwilowej modzie, bądź też braku bielizny na salonach jest z pewnością znacznie łatwiejsza do uzyskania lecz warto tutaj pamiętać o powiedzeniu "Łatwo przyszło, łatwo poszło"
Charlie Malcolm - Dlaczego zdecydowałaś się na zgłoszenie do eliminacji konkursu Eurowizji?
Gosia - Kiedy pracowałam nad "I'm not afraid" zupełnie o tym nie myślałam. Myśli moje oraz producentów krążyły jedynie wokół tej piosenki. Bardzo dobre przyjecie z jakim spotkała się ona po zamieszczeniu na youtube, maile jakie otrzymałam od fanów, opinie znajomych, wszystko to sprawiło, że podjęcie decyzji o zgłoszeniu tej piosenki do eliminacji było jak najbardziej rozsądne i uzasadnione
Charlie Malcolm - Czy Twoim zdaniem istnienie portali plotkarskich ułatwia życie gwiazdom? - a może przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu?
Gosia - Moim zdaniem tego typu portale mogę ułatwić życie gwiazdom, jednak również mogą niezwykle je utrudnić. W tym momencie wszystko zależy od rzetelności redaktorów publikujących materiały odnośnie danych osób, wydarzeń, piosenek. Pytanie czy przedstawiają obiektywnie fakty pozostawiając czytelnikowi miejsce na własną ich ocenę czy też, rozmijają się z prawdą dodatkowo narzucając z góry czytelnikowi własną opinie. Ta druga możliwość sprawia, że osoba "nie siedząca w temacie" może wyrobić sobie zdanie na czyjś temat czytając artykuł, który niestety z rzeczywistością ma bardzo niewiele wspólnego.
Charlie Malcolm - Masz żal do Elżbiety Zapendowskiej za to w jaki sposób Cię potraktowała na łamach tabloidów?
Gosia - Zdecydowanie tak. Nie przypuszczałam, że posunie się do tak nieetycznego i nieprofesjonalnego działania jakim jest obrażanie mojej osoby, bo w inny sposób do jej słów odnieść się nie mogę. W tym miejscu muszę zaznaczyć, że pewien fakt stanowi dla mnie zagadkę. Zapendowska nazywana jest nie wiedzieć czemu specjalistką od emisji głosu, chociaż jak sama twierdzi śpiewać nie potrafi. Trzeba przyznać, że jest to niezwykła sprzeczność. Trudno bowiem jest mi np. wyobrazić sobie nauczyciela gry na fortepianie, który nie potrafi grać, lecz mimo tego twierdzi, że jest świetnym nauczycielem, a pewne środowiska zaczynają kreować go na autorytet w tej dziedzinie ....
Charlie Malcolm - Jakie są Twoje największe marzenia na chwilę obecną?
Gosia - Wciąż się rozwijać. Pisać nowe piosenki. Chciałabym aby "podróżowały one" przez świat
Charlie Malcolm - Kiedy planujesz wydać nową płytę?
Gosia - Na chwilę obecną pracuję nad kilkoma ostatnimi utworami zamykającymi tracklistę płyty. W wypadku tego albumu postanowiłam dać sobie więcej czasu. Chciałam stworzyć sobie warunki w których nie odczuwam presji terminów a moja uwaga skupiona jest na utworach i współpracy z innymi muzykami. Chciałam w tym miejscu dodać, że na tej płycie zagoszczą muzycy i producenci z różnych części świata. Jeżeli chodzi o termin jej ukazania się, to myślę, że będzie to pierwszy kwartał przyszłego roku. Czyli już niebawem
Charlie Malcolm - Jakie są Twoje najważniejsze zasady, którymi kierujesz się w życiu?
Gosia - W moim odczuciu kieruję się przede wszystkim jedną ogólną zasadą, tzn. angażuję się jednie w to wszystko w co rzeczywiście wierzę, z czym w bardzo dużym stopniu się utożsamiam, w czym mogę odnaleźć najwięcej bliskich mi cech czy wartości. Myślę, że takie podejście determinuje decyzje jakie w życiu podejmuję.
Charlie Malcolm - Jakich rzeczy nienawidzisz w zachowaniu ludzi?
Gosia - Wydaje mi się, że ogólnie jestem osobą tolerancyjną jednak pewna cecha ludzkiego charakteru budzi we mnie sporo negatywnych emocji. Mam tu na myśli nie dotrzymywanie danego słowa. Czasami zastanawiam się czemu tak wielu ludzi mówi "nie ma problemu", "mówisz i masz", "nie ma dla mnie rzeczy nie do zrobienia" a później okazuje się, że to wszystko są to jedynie dobrze brzmiące lecz puste słowa.
Charlie Malcolm - Jesteś tolerancyjna?
Gosia - Zdecydowanie tak.
Charlie Malcolm - Masz jakieś wady?
Gosia - Mam ich całe mnóstwo Gdybym miała jednak wybrać jakąś jedną szczególną to myślę, że ... jestem bałaganiarą
Charlie Malcolm - Jak można zagłosować na Ciebie w eliminacjach do konkursu Eurowizji?
Gosia - Z góry dziękuję wszystkim osobom za wsparcie. Zajmie Wam to dosłownie kilka minut. Aby zagłosować na moją piosenkę " I'm not afraid "trzeba wejść na stronę http://www.eurovisionplattform.sf.tv/videos
a następnie należy: 1. Po lewej stronie kliknąć na "LOGIN" 2. Nacisnąć na "Connect with Facebook", a następnie Kliknąć OK ( aby aplikacja się uruchomiła ) 3. W środkowej kolumnie blisko górnej części tabeli znaleźć utwór GOSIA- I'm not afraid" i zaznaczyć 4 Stimmen ( 4 głosy ) 4. Zjechać na sam dół strony i kliknąć "Absenden" ( głosuj ) 5. Głos został oddany, jeśli pojawił się komunikat "Vielen Dank, Ihre Stimmen wurden gezählt. "
Jeśli mimo tej instrukcji ktokolwiek miałby trudności z oddaniem głosu można skorzystać z instrukcji zawartej tu:http://www.youtube.com/watch?v=KtQVO3ZQuRg

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wywiad! Trzymam za Gosię kciuki ze wszystkich sił, aby dostała się do Szwajcarskiego konkursu Eurowizji i sądzę, że jej nowa piosenka odniesie wielki sukces! :) A co do najnowszej płyty Gosi to już nie mogę się wprost doczekać! Zakupię na 100% i nie podlega to żadnym wątpliwościom, bo w końcu Gosia jest tego warta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia jest, była i będzie najlepsza. A ja mimo wszystko, nigdy się od niej nie odwrócę. Pomimo "brudnych" rzeczy na jej temat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam Aniołku bardzo ciekawy wywiad!Mam nadzieje że dostaniesz się do Eurowizji.:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Naprawdę fajny wywiad,
    A ja zapraszam Cię do siebie, na mojego bloga, gdzie znajdziesz nowinki modowe, wywiady oraz ciekawe publikacje. Mam nadzieję, że zajrzysz :) http://www.tinycarrie.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga