Ewelina - Warsaw Shore - [WYWIAD]

Dziewiętnastoletnia Ewelina ze Zgierza to uczestniczka nowego reality-show stacji MTV – Warsaw shore – Ekipa z Warszawy.
Młoda, piękna, inteligentna! – jaka naprawdę jest Ewelina? -  możecie się o tym przekonać w wywiadzie, który z nią przeprowadziłem! :


Charlie Malcolm - Możesz nam powiedzieć, czy trudno było dostać się do programu?
Ewelina - 
Do programu było bardzo trudno się dostać, tak jak zapewne wiecie było ponad 1200 zgłoszeń i kilka etapów. To był dla mnie szok, kiedy dowiedziałam się, że to właśnie ja dostałam się do Ekipy z Warszawy.

Charlie Malcolm - Jaka jesteś na co dzień?
Ewelina - Na co dzień jestem taka jak widać w kolejnych odcinkach Warsaw shore czyli, miła, przyjacielska, pełna pozytywnej energii, pomocna. Nie ukrywam, że jeśli ktoś mnie denerwuje to potrafię być także niemiła.

Charlie Malcolm - Jakiej rzeczy nienawidzisz w ludziach?
Ewelina -
W ludziach najbardziej nienawidzę zazdrości, zawiści, dwulicowości i braku tolerancji.

Charlie Malcolm - Jak myślisz, kto z ekipy jest najbardziej dwulicowy?
Ewelina -
Kto jest najbardziej dwulicowy? - Tego nie jestem w stanie ocenić, wyjdzie podczas oglądania kolejnych odcinków!

Charlie Malcolm - Odpowiada Ci, że zostałaś mianowana Polską Snooki?
Ewelina –
(śmiech) – porównywana byłam do Snooki, Vicky. Jak najbardziej lubię te osoby ale nie widzę żadnej podobizny między nami. Jestem sobą, Eweliną !

Charlie Malcolm - Zaskoczysz nas czymś jeszcze w przyszłych odcinkach ekipy?
Ewelina -
Myślę, że zaskakiwać będę w każdym odcinku. To w końcu reality show ! - Chodzi o dobrą zabawę (śmiech)

Charlie Malcolm - Zrobiłaś kiedyś coś szalonego pod wpływem alkoholu ? – co to było i, czy żałujesz tego?
Ewelina -
Tak zrobiłam parę głupich rzeczy pod wpływem alkoholu, m. in. ukazane to było w pierwszym odcinku, na sam koniec. Żałuję tego, ale czasu nie cofnę i nie zmienię tego co zrobiłam. Mówi się trudno i żyje się dalej. Jestem tylko człowiekiem i też mam prawo popełniać błędy.

Charlie Malcolm - Który chłopak z ekipy ma najfajniejsze ciało?
Ewelina -
Każdy facet z naszej ekipy ma fajne ciało! (śmiech)-  Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale jeżeli mam wybrać to najbardziej podoba mi się sylwetka Mariusza!

Charlie Malcolm - Jaka była reakcja Twoich rodziców na wiadomość, że dostałaś się do Warsaw Shore ?
Ewelina -
Kiedy moi rodzice się dowiedzieli, że dostałam się do tego programu bardzo się ucieszyli i trzymali za mnie kciuki.

Charlie Malcolm - Jak reagujesz na krytykę?
Ewelina -
Krytyka mnie kompletnie nie rusza, a wręcz pragnę podziękować moim hejterom za te wszystkie komentarze, posty itd. - miałam dzięki temu potężną dawkę śmiechu. Poza tym nie ma nic innego, bardziej działającego na mnie motywująco jak hejty w moją stronę, im więcej ich jest tym staję się silniejsza

Charlie Malcolm - Zależy Ci na zdobyciu popularności?
Ewelina -
Czy zależy mi na popularności? - Będąc w tym programie zdawałam sobie z tego sprawę, że stanę się osoba publiczną, znaną i rozpoznawalną, ale nie po to tam poszłam. Przyszłam do tego programu żeby przeżyć przygodę życia i dobrze się bawić.

Charlie Malcolm - Jakiej muzyki słuchasz?
Ewelina -
Słucham tego co mi wpadnie w ucho, m. in. ostatnio są to kawałki:
DVBBS & Borgeous - TSUNAMI
Martin Garrix - Animals
Claydee - Sexy Papi
Wally Lopez - You Can't Stop the Beat ft. Jamie Scott
Miley Cyrus - Wrecking Ball


 Charlie Malcolm

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Archiwum bloga