Niewyspany

Witajcie!

Jestem mega niewyspany, jest zimno i pada śnieg. Przeglądam teraz allegro w poszukiwaniu reszty świątecznych prezentów. Piję soczek i czekam na obiad - masakra, jeszcze nigdy nie siedziałem szczelnie opatulony swetrem.
Zastanawiam się jeszcze nad zrobieniem dla was jakiegoś tagu... może świątecznego? - dajcie propozycje w komentarzu! :) ... - ogólnie to jeszcze planuję zamówić sobie nowy futerał na tablet, uroczy - z motywem brytyjskiej flagi. - Grudzień to ciężki miesiąc dla portfela, muszę, albo zacząć oszczędzać, albo zdobyć dodatkową kasę. Już niedługo święta, cieszę się bardzo! - to taki wspaniały czas, wszyscy są szczęśliwi... magia!... - niebawem wyniki próbnych matur, trochę się boję, tym bardziej, że mam pewność - matematykę rozłożyłem...

Obserwuj | Śledź | Zostaw komentarz |

Ps. Odkryłem swój nowy talent! - zaczynam malować kobiety! - ciekawe co z tego wyjdzie!

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga