#1 - Moje zapachy

Witajcie! - dziś co nieco o moich zapachach! - stale kupuję nowe, zatem jest to tylko pierwsza odsłona. Wybaczcie mi z góry, za to, że zdjęcia nie są mojego autorstwa (próbowałem zrobić, ale nie wyszło zbyt korzystnie)

Woda Toaletowa - Puma - Animagical Man 60ml -  bardzo intensywna, aż za bardzo jak dla mnie. Dostałem ją w prezencie, używam jej tylko do sportowych rzeczy, a czasami psikam się w domu, np. po prysznicu, aby poczuć się wyjątkowo męsko!
Woda ma trzy nuty zapachowe :




Nuta głowy : Jabłko Kei, oraz olejek kardamonowy - sprawiają uczucie egzotyczności zapachu.
Nuta serca : Silna i męska mieszanka rozmarynu i bazylii wielkolistnej połączona z orzeźwiającą energią ananasa.
Nuta bazy : Kuszące białe drzewo żelazne.

Cena w Empiku - 39,90zł




Woda Perfumowana - Cuba Libre & Cuba - Vittorio Bellucci -  100ml -
Jedna z moich ulubionych perfum - dedykowana dla tajemniczych mężczyzn. Otula ciepłym, przyjemnym zapachem. W moim życiu wiąże się z nią wiele wspomnień, towarzyszyła mi w najważniejszych życiowych wydarzeniach. Jest wyjątkowo wydajna, intensywna, a w dodatku jest wodą Perfumowaną! - co w zestawieniu z jej ceną może poważnie zszokować!

Nuty zapachowe :

Nuta głowy : lawenda, bergamot, kardamon.
Nuta serca : kwiaty pomarańczy, kminek.
Nuta bazy : fasola tonka, wanilia, zapachy drzewne

Cena (allegro, ceneo) - 10zł 



Woda toaletowa - Playboy New York - 75ml
Moja ulubiona woda toaletowa - nie wyobrażam sobie wieczornego wyjścia bez tego zapachu. Świeży, kuszący - niewątpliwie sprawia, że osoby wokoło nas zwracają uwagę na nasz zapach!

Nuty zapachowe :

Nuta głowy : limonka.
Nuta serca : jabłko, pieprz, żywica.
Nuta bazy : wetiwer, fasola tonka, wanilia.

Cena - 23.90zł 





The Gambler for men : niezidentyfikowany zapach, dostałem w prezencie. Nie ma go na internecie, jednakże bardzo mi się nie podoba. Jest mdląco-duszący - chętnie oddam jakiemuś zwolennikowi takich zapachów!

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga