Top Model - Osi!


Wygrana, która wreszcie mnie ucieszyła! - od początku trzymałem kciuki za Osi - ta dziewczyna zaraża swoim uśmiechem, najbardziej pozytywna postać roku!

Pamiętam odcinek w którym po raz pierwszy pokazano Osi - od razu pomyślałem, że ta dziewczyna porządnie zatrzęsie programem - a jakże, wcale się nie pomyliłem. Polskiej modzie brakowało kogoś takiego, jest to nowa jakość, powiew świeżości - mam nadzieję, że jej wygrana otworzy nasze Polskie oczy na inność. Może wreszcie ruszy wielka fala akceptacji, ludzie zaprzestaną drwić z inności. 

Osi może się cieszyć, stała się ulubienicą Polskiej publiczności - zdecydowanie gorzej potraktowano Mateusza Mage - jest to przykładem, że Polska nie do końca jest jeszcze otwarta, ale zmierzamy w dobrym kierunku. 

Osi serdecznie Ci gratuluję! - pokaż wszystkim, że kariera nie kończy się na programie! ;)






Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga