The Sims 4 - recenzja

Na tą premierę nie mogłem się doczekać!
Cały rok czekałem, aż gra trafi na sklepowe półki - 04.09.2014 - tego dnia już o godzinie 9:00 zawitałem w progach Empiku, choć nie wiem po co, skoro zamówiłem grę w przedsprzedaży i mój egzemplarz nigdzie by mi nie uciekł! ;)

* Przy okazji nie mogłem się oprzeć tej książce, ona wręcz krzyczała - "Kup mnie!" *

The Sims 4

To przede wszystkim nowe narzędzia! - udoskonalony tryb tworzenia simów, a także nowy tryb budowania. Od tej pory Simy również zyskały unikalną osobowość, to nie my gramy nimi - teraz to one grają nami!


Pierwsze chwile w grze nie należą wcale do najłatwiejszych. Wiele osób może się zrazić do gry - ponieważ trzeba się jej nauczyć od podstaw. Jest to kontynuacja serii, a zarazem całkiem nowy produkt. Najlepsze jest w niej to, że trudno się nią zmęczyć! - w The Sims 3 byłem w stanie pograć tylko kilka godzin, potem uderzała we mnie wielka nuda. The Sims 4 to zupełnie inny wymiar rozrywki - emocje simów wciągają nas do tego świata!


Mój pierwszy dom w The Sims 4 nie wyglądał zachwycająco, zwykły prostokąt, który możecie zobaczyć na poniektórych zdjęciach. Dopiero po zaznajomieniu się z grą jestem w stanie wybudować coś bardziej sensownego. Niedługo pokażę Wam efekty mojej pracy, przy domu nad którym aktualnie pracuję.



 The Sims 4 - to emocje, oraz niesamowite historie!

Na zdjęciu powyżej możemy zaobserwować simkę, która rodzi! - jej emocja to "Bardzo nieswoja" - to zrozumiałe, simka jest cała obolała, a przy okazji boi się kolejnego dziecka, ponieważ wie, że ich mieszkanie jest już i tak za małe.


 Kochająca matka, która potrafi okazać swoje uczucia dziecku.

The Sims 4 to, także wielozadaniowość! - od teraz sim może jednocześnie jeść, pić, oglądać telewizję oraz pisać sms'y!





Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Witam . Mam takie pytanie , czy Ci gra też się cenzuruje ? Np. Gdy Simowie wyjdą z łazienki ?

    Pozdrowienia :
    ~ Zagubiona w tłumie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)

      Gra na szczęście w moim przypadku nie sprawia mi takich psikusów :) - jedynie miałem problem z demonicznymi niemowlętami :)

      Być może w Twoim przypadku pomogłaby instalacja Moda, który zdejmuje z gry cenzurę :)

      Pozdrawiam!
      Charlie

      Usuń
  2. Tyle wspomnień związanych z Simsami! Caaaałe dzieciństwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga