Matura 2014


Matura już za 2 dni ! - zawsze słysząc te słowa myślałem, że mnie to jeszcze nie czeka.



3 lata, 2, lata, rok, sto dni, 2 dni! - a jednak, to już. - Naturalnie, jestem przerażony, najbardziej boję się matematyki. Na próbnej maturze z Operonem to właśnie matematyka urządziła prawdziwe "żniwa".
W mojej macierzystej szkole bardzo dużo osób oblało ten przedmiot, zresztą ja też się nie popisałem. Aczkolwiek myślę, że kilka miesięcy korepetycji powinny dać jakiś skutek. Będę walczył o jak najlepszy wynik, muszę zawalczyć o Uniwersytet Wrocławski. Oczywiście wliczam w kalkulację możliwość niepowodzenia, wtedy,też mam alternatywę - zacznę studiować Wizaż, a w międzyczasie poprawię wyniki maturalne. Marzę o tym, aby od października zacząć studiować Prawo - zrobię wszystko co w mojej mocy. Strasznie się nakręcam, a przez to boję się jeszcze bardziej. Po raz pierwszy odczuwam silny lęk przed jakimkolwiek egzaminem - to będzie trudny miesiąc. Na szczęście na zakończenie matur wypadają moje 19'te urodziny - dzięki temu, będę miał szansę się zrelaksować.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga