TAG : About Me!

Witajcie!

Zapraszam Was na TAG ! :)







1. Jak masz na imiÄ™?
Charlie

2. Kiedy masz urodziny?

W maju

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?

Chodzę do Liceum, zaś od września prawdopodobnie Prawo - moja wymarzona praca w dzieciństwie? - lekarz :)
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?

Jestem póki co singlem, może to się zmieni, a może nie - czas pokaże!
5. Jakiej muzyki słuchasz?

Pop, rock, a ostatnimi czasy dzięki mojej koleżance sięgnąłem po metal ! ;)
6. Czy pracujesz?

Jeszcze nie, czasami dorabiam tu i ówdzie np. sprzedając kosmetyki pewnej marki.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?

Szczerości przede wszystkim, lubię także osoby zdecydowane i na których mogę polegać.
8. Do kogo siÄ™ zwracasz, gdy jest ci smutno?

Zdecydowanie do moich przyjaciół, a czasami wolę pobyć sam ze sobą, gdy jest mi smutno i źle.
9. Ulubione jedzenie?

Raczej Polskie, np. pierogi
10. Ulubiona część garderoby?

Spodnie (rurki), dodatki
11. Czy masz zwierzÄ…tka?

Tak, 2 psiaki ;)

12. Ulubione miejsce?

Irlandia - kocham ten kraj, tam wszystko jest inne - takie swobodne.
13. Czy masz drugie imiÄ™?

Tak, mam - Michał
14. Ulubiony przedmiot w szkole?

WOK - Wiedza o kulturze
15. Ulubiony napój?

Lipton Ice Tea - zielona herbata
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?John Legend - all of me
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?

Chłopczyk - Dominik, Dziewczynka - Alicja
18. Czy uprawiasz jakieÅ› sporty?

Nie ;) 
19. Ulubiona książka?

Trudno mi wybrać ulubioną książkę, bowiem z każdą z nich wiąże się inne doświadczenie, emocje - na pewno moją ulubioną książką jest "Opium w rosole" - M.Musierewicz, oraz "Zaklinacz Koni"
20. Ulubiony kolor?

Zdecydowanie czarny i miętowy ! ;)
21. Ulubione zwierzÄ…tko?

Pies rasy Mops
22. Ulubione perfumy?

Paco Rabanne - 1 Million
23. Ulubione święto?

Boże Narodzenie - jest to najlepsze święto, pełne miłości i magii.
24. Czy skończyłeś liceum?

Jeszcze nie, jestem w trakcie - w tym roku  zdajÄ™ maturÄ™.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?

Kilkukrotnie, ok. 5 razy
26. Czy mówisz w innych językach?

Tak, mówię po Niemiecku oraz Angielsku - zwykle staram się komunikować np. na lotnisku, w sklepie itd.
27. Czy masz rodzeństwo?

Tak, mam.
28. Ulubiony sklep?

Zdecydowanie H&M ! - uwielbiam ten sklep :)
29. Ulubiona restauracja?

"u Fukiera" - Magdy Gessler
30. Czy lubisz szkołę?Lubię - już mi przykro na samą myśl, że ta przygoda zmierza ku końcowi...
31. Ulubiony youtuber?

PannaJoanna, Stylizacje2, Aggie81irl, RedLipstickMonster, Oleśka, Nissia, Sarunia, ManiekRODZINKA - czyli topowy komplet Polskich youtuberów! ;)
32. Ulubiony film?

Chłopiec w pasiastej piżamie, Zielona mila - polecam tylko i wyłącznie oglądać w towarzystwie paczki chusteczek
33. Ulubiony program w telewizji?

Sablewskiej sposób na mode, X-Factor, The Voice of Poland, Lekarze, Prawo Agaty, Kuchenne Rewolucje, Masterchef, Na Językach, Przyjaciółki.
34. PC czy Mac?

PC - Mac'a nie miałem okazji jeszcze użytkować, zatem nie mogę też dokonać wyboru pomiędzy tymi urządzeniami. Może kiedyś będę miał okazję przetestować Mac'a to wtedy zamieszczę odrębny wpis na temat różnic pomiędzy Mac'iem a PC ;)
35. Jaki masz telefon?

Sony Xperia E, Samsung 5610, Nokia Asha 300
36. Ile masz wzrostu?

170cm

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga