McDonald's - Big Mac - nowa era smaku?

Witajcie

Dziś chciałbym zrecenzować kuchnie typu fast-food. Pewnie każdy z was zna i choćby raz próbował kultowy produkt sieci McDonald's - Big Mac. - zawsze kojarzyło mi się to z niezbyt zdrowym posiłkiem, aczkolwiek smacznym.



Ostatnio zdecydowanie zmieniłem swoje zdanie w tym temacie. Big Mac, ten którego znałem chyba już zniknął. To co dostałem, smakowo nawet nie przypominało kultowej kanapki, brakowało tego charakterystycznego smaku, a całość była ewidentnie nie dosolona. Zraziłem się trochę, do tego typu rozwiązań na mały głód, aczkolwiek nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - ponownie polubiłem swoją dietę!

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Bardzo dawno nie byłam w McDonald's, więc nie wiem co tam się dzieje ;) W ogóle to chyba z max 5 razy i to oczywiście nie wycieczkach szkolnych, może raz z własnej woli... sama już nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również niezbyt często bywam :) - myślę, że McDonald's ma chwilowy kryzys - sprawdzę go ponownie za miesiąc :)

      Usuń

Archiwum bloga