Przemoknięte serca miast, mokrzy od stóp do głów...


O kurczaki! - ależ późna godzina! 

Ledwo dziś się ogarnąłem czasowo. Ogólnie czuję się bardzo osłabiony i boli mnie cała #Twarz

Wpuściłem nowy film na kanał, trochę się nad nim w tygodniu napracowałem, ale myślę, że warto.

Ogólnie postanowiłem, że wprowadzę kilka dosyć istotnych zmian blogowo/YouTube'owych:

Sobota: godzina 12:00 - film na kanale, tematyka różna - raz haul, raz TAG - kwestia materiału, który będę nagrywać.

Niedziela: godzina 20:00 - nowy wpis na blogu, postanowiłem, że zmienie dni, ponieważ od pewnego czasu nienawidzę poniedziałków! 

Środa: godzina 17:00 - "PoGRYwaj z Charliem" - czyli seria na YouTube przedstawiająca moją rozgrywkę w wybraną gre. Póki co nagrywam serię prosto z The Sims 4, ale niewykluczone, że w przyszłości będą to też inne gry. Wszystko zależy od Was, czy będziecie chcieli kontynuacji serii.

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Archiwum bloga