Blogmas, dzień 9 - choinka, śmieszki z Klaudią


Witajcie!

Wreszcie ubrałem choinkę - niedługo wstawie wam kilka zdjęć, przy okazji wpisu na temat dekorowania pokoju. 
- ogólnie, znowu miałem problem ze wstawaniem, o 13:00 zostałem wręcz zmuszony do tego, aby wstać! :p - znowu nie robiłem nic ciekawego, oprócz siedzenia na facebook'u - hmm, powinienem zacząć się uczyć do egzaminów w szkole - może trochę jutro posiedzę nad transportem ręcznym. 

Choinka jeszcze nie jest skończona, brakowało mi już elementów, muszę jutro znaleźć kilka symbolicznych dls mnie bombek. Siedziałem też dziś trochę nad jutrzejszym wpisem dla was - czyli to co tygrysy lubą najbardziej - propozycje prezentów. 

Wieczorem zgadałem się jeszcze z moją przyjaciółką Klaudią na Skype - to była zabawna rozmowa! :D - zrobiła mi wiele głupich zdjęć, gdybym potrafił robić to też by miała sporą kolekcję! :))

ho, ho, ho - idą święta! - do jutra! :))

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga