4 dni do Świąt !

Jeszcze tylko cztery dni do gwiazdki - jestem tak bardzo szczęśliwy! - nie mogę się już doczekać! :) "ho, ho, ho"

Prezenty już prawie wszystkie zakupione, jeszcze tylko muszę dokupić trzy. W tym roku postawiłem na trochę sprawdzonych pomysłów, a także na nowe inspiracje. - ubrania, kosmetyki, zapachy, biżuterie.
Postanowiliśmy także, że każdy również kupi coś sobie, aby się rozpieścić samemu, we własnym zakresie. Coś czuję, że w tym roku znajdę pod choinką same ciekawe rzeczy. Mam świadomość, że moje blogowanie mi się ograniczy, jak kobiety zaczną zaciągać niewolników, o przepraszam - ochotników do kuchni! :) -  już czuję te zniewalające zapachy potraw, widzę błysk choinki... ahhhh... Tylko, gdzie ten śnieg? - to jakiś strajk natury? - czy teraz możemy się spodziewać "Śnieżnej Wielkanocy" ? - życzeń Wam jeszcze nie składam, bowiem się jeszcze "spotkamy" - jedynie mogę was prosić o ostrożność, uważajcie i nie spieszcie się na drogach jadąc do rodzin, znajomych - utracony barszcz w wyniku spóźnienia, jest mniej cenny niż wasze życie.

Szerokości Kochani!

# Kajetan

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga