Kilka odpowiedzi na wasze pytania!

Witajcie!

Dziś odpowiem na kilka waszych pytań, które wysłaliście mi na e-mail! - zgodnie z waszą prośbą, pozostawię was anonimowymi.


Ile masz lat?
18

Uczysz się?, pracujesz?
Jestem w klasie maturalnej, ale także pracuję jako konsultant w Oriflame

Skąd jesteś ?
Z Polski - Wrocław ;)

Dlaczego blog o modzie, a nie o autach?
Auta mnie nie kręcą, zaś moda pozwala mi zbudować samego siebie, klocek po klocku.

Dlaczego ukrywasz swoją tożsamość?
Ukrywam się, ponieważ chcę sprawdzić co tak na prawdę liczy się w blogosferze. Ciekawe wpisy, czy też tylko ładna buzia, ewentualnie duży biust? - poza tym nie chcę narażać się na krytykę znajomych - wykonuję dosyć mało męskie zajęcia.

Znasz jakieś gwiazdy?
Oczywiście, że tak - o czym zdążycie się jeszcze przekonać.

Z kim ostatnio przeprowadziłeś wywiad?
Jak mogliście już zauważyć, ostatnio na blogu pojawił się wywiad z Patty, a obecnie w strefie przygotowań znajdują się już dwa kolejne - więcej szczegółów niebawem!


Polkom czegoś brakuje w stylu?
Nie. Polki są dobrze osadzone w trendach itd - nie jestem ekspertem, aby się wypowiadać w tym temacie profesjonalnie, jednakże mogę powiedzieć, że ich styl jest bardzo dobry. Na szczęście moda na "tipsiary" odchodzi do lamusa.

Ujawnisz się kiedyś?
Oczywiście, że tak - tylko potrzebuję jeszcze trochę czasu

Upodabniasz się do Antka Muzykanta?
Nie widzę żadnego podobieństwa.

Która z gwiazd najbardziej Cię inspiruje?
Maria Sadowska

Jesteś w stanie poświęcić wiele dla swojej popularności?
Tak, ale nigdy nie poświęcę swojej prywatności.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga