SimCity - recenzja !

Dziś wpis nieco inny! - chciałbym wam szybko zrecenzować produkt firmy EA oraz Maxis - SimCity (5)



Gra była bardzo szumnie reklamowana, zapowiadano najlepszą część "ever" ! - podkusiłem się i wydałem 175zł na tą grę. Mam już ją ok. miesiąca, ale piszę dopiero dzisiaj ponieważ chciałem się z nią "oswoić" - ogólnie nie jest tragicznie, ale pewne elementy mogą zdenerwować :

W.A.D.Y :
• Małe mapki
• Błędy graficzne
• Cena
• Wszystkie dodatkowe elementy ze sklepu są płatne
• Gra wymaga stałego połączenia z internetem oraz konta na origin

Z.A.L.E.T.Y :
• Dobra grafika - pod względem wizualnym
• Przejrzysty interfejs
• Możliwość posiadania kilku miast na jednym świecie

Podsumowując - dałoby radę przymknąć oko na błędy, jeśli cena byłaby chociaż o 75zł tańsza.


* Kilka zdjęć z mojej rozgrywki *





Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga