Patty - *W.Y.W.I.A.D*

Patrycja Dłutkiewicz (Patty)

Dwudziestu-jedno letnia wokalistka pochodząca z Łodzi. Autorka i kompozytorka tekstów – swoją karierę rozpoczęła od występów w chórze kościelnym. Po tym, jak zranił ją chłopak, postanowiła napisać piosenkę, którą potem zamieściła na YouTube. Mowa oczywiście o utworze – Zabiłeś tę miłość (Nie ma nas) – piosenka w krótkim czasie stała się hitem, a wiele osób zaczęło utożsamiać się z historią zawartą w utworze.


Charlie Malcolm - Jak zaczęła się Twoja przygoda z muzyką?

Patty – Zaczęła się od szkoły podstawowej na lekcjach muzyki, później festiwalach i prywatnych zajęciach muzycznych. Później rozpoczęłam pisanie tekstów i komponowanie muzyki.

Charlie Malcolm - Czy każdy może stać się popularny za pomocą YouTube?

Patty – Nie każdy,  nieliczne jednostki mają szansę na popularność. Ponieważ to zależy od wielu czynników.

Charlie Malcolm - Ostatnio nastały dla Ciebie dosyć przykre chwile, czy możesz liczyć na wsparcie swoich fanów?

Patty – Tak, to oni mnie najbardziej wspierają – włącznie z rodziną.

Charlie Malcolm - Czy możesz nam zdradzić kto był inicjatorem pomysłu na występ w „Dzień Dobry TVN” ?

Patty – Ja i moja menagerka.

Charlie Malcolm - Masz żal do portalów plotkarskich? Czy raczej zrobiły Ci one przysługę darmową reklamą?

Patty – Nie mam żalu, bo one w ten sposób zarabiają i przy okazji robią mi darmową reklamę.

Charlie Malcolm - Jakie kawałki możemy znaleźć na Twojej nowej płycie?

Patty – Ballady, cztery single, które już słyszeliście, ogólnie płyta zachowana jest w klimacie pop-rockowym.

Charlie Malcolm - Co sądzisz o przeróbce Twojego występu, wykonanej przez „Cezika” ?

Patty – Bardzo mi się podoba, mam do tego dystans.






Charlie Malcolm

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga