Kalesony - wstyd?

Ostatnio zaczęło się robić coraz chłodniej - zacząłem zastanawiać się nad tym jak można poradzić sobie z chłodem. Wpisałem w wyszukiwarkę potrzebne mi hasła, wtedy też wyskoczyła mi strona z kalesonami - nigdy wcześniej nad nimi się nie zastanawiałem, jakoś obca była mi ta "bielizna". Mam problem z określeniem moich skojarzeń, ale dziwnie mi się one kojarzą - jako coś wstydliwego, mało męskiego - poniekąd spodnie do baletu? - sam już nie wiem. Aczkolwiek założenie tego typu odzieży może bardzo ułatwić życie w mroźne dni...


Ciekawi mnie wasza opinia na ten temat (w szczególności mężczyzn). Bowiem mam mieszane odczucia.

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Kalesony... Przyznam budzą wiele kontrowersji jeśli założy je mężczyzna. Sam ich nie noszę na co dzień, ale gdy w środku zimy muszę zapierdalać do roboty do lasu na kilkanaście godzin, to nie mam nic przeciwko i cieszę się, że mi grzeją to i owo :D

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga