Dieta dzień 7

Święta minęły, aczkolwiek tłuszczyk pozostał. Jako, że jestem mężczyzną który lubi dobrze wyglądać, przeszedłem na dietę. Jest to już mój siódmy dzień, dotychczas zgubiłem 1 kilogram zbędnej wagi. Moim celem jest zrzucenie minimum 12kg. Właśnie teraz mam porę regulowania się po kolacji, więc piję niskokaloryczny przecier owocowy oraz za 30 min zjem jogurt, ostatnio bardzo reklamowany w zielonym pojemniczku. Praktycznie wyzbyłem się z jadłospisu białego chleba, ziemniaków, zaś kategorycznie odstawiłem słodkości, cukier, jedzenie typu fast-food. Teraz opiszę wam mój przykładowy jadłospis jednego dnia :

I Śniadanie :
Dwie kromki chleba z odtłuszczonym twarożkiem wzbogaconym kawałkami warzyw ; rzodkiew, szczypior, cebulka. Kawa zbożowa z mlekiem i słodzikiem.

II Śniadanie :
Jabłko, mandarynka, dwie szklanki wody niegazowanej.

Obiad :
Makaron z sosem pomidorowym wraz z kawałkami piersi kurczaka w towarzystwie zielonej sałaty skropionej jogurtem naturalnym. Szklanka soku jabłkowego

Podwieczorek :
Jabłko, herbatnik. Gorąca herbata z cytryną

Kolacja :
Chrupkie pieczywo z twarożkiem, szklanka przecieru owocowego, jogurt regulujący.

Jest to przykładowy jadłospis mojej diety, głównie opieram się na nabiale, jeśli będziecie zainteresowani, będę kontynuował wpisy na temat diety.

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga